Har väntat i nästan tre hundra dar har väntat att du stannat Kvar.. fast du finns kvar här hos mig ...


HOME älskar fredagar :)

Min beställningen från eleven hade dock ej anlänt i dag heller grrr får vänta tills i veckan ...

Detta beställde jag dock:

1 st Greenland O&A Almond Body Oil (E21122) à 63 kr
1 st TVÅL Intensive Shea Foot Cream (1011) à 132 kr
1 st TVÅL Nail Butter, Mandarin & Neroli (1003) à 71 kr
1 st Smashbox Photo Finish Foundation Primer (SB-PFFP) à 300 kr
1 st Clean Orginal Parfym - 60 ml (C-EDP-60) à 638 kr
1 st TVÅL Aroma Mist, Morgondagg (1004MW) à 76 kr
1 st Eyeko Fat Balm - Strawberry (E-FB-S) à 104 kr
1 st Eyeko Fat Balm - Minty (E-FB-M) à 104 kr
1 st Eyeko Fat Balm - Raspberry (E-FB-R) à 104 kr
1 st TVÅL Winter Hair Rescue (TVAL-WHR) à 119 kr


Man fick ju faktiskt 25% som vr läsare Nån annan som beställde med denna rabatt ?

Gick bra i dag PÅ Jobbet :)

Hann med en fika på uh med Brosan alias storebror :)


Lillebror från åtvidaberg anlände i dag lika rakat som alltid han kommer hälsar På nu i helgen wiiiie.

Hoppas att Honey Köper med sig sushi ikväll hihihiihi :)

Kenny ska sova hos hans pappa i helgen
åka fyrhjuling hoppa i hö och ha sig :)
Kul för nu var det ett bra tag sen han sov över där :).



Handla lite second hand och lite hm i dag bilder kommer sen.

Kika på en jacka på hm grå ull men så jäkla tight vid bysten mindre snyggt tog jag en större storlek vart den på tok för bylsig.. aja inte menat att jag ska fler jackor kanske ?



24 Grader värme ute .. hade Gucci solbrills på i dag ett Måste :)



Nn som såg outsiders i måndags är det väl buss snubben som tände på bussar ?
han brukar Ofta vara i våran stad senast i dag såg jag hann .. jäkla buss bög stog pussa
på bussen jag skulle ta hem flippat.



Chiao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback