Jag älskar min baby vi ska bli föräldrar :)

33467-4321






Madicken sover.

Laptopen ligger på bordet medans jag knapprar på den.

Det slinker ner Coke , Baugetter med purjolöks sallad , Gordon ramsey tittades på ( NU Mtv YO rap. )

Och vatten melon.

Strax choklad pudding grädde och läsa mina tidningar,

Känner mig så otroligt älskad och lycklig tillsammans med dig Min älskade Jimmy.

Blir ben / fotmassage  i soffan :) mys.


Mysigt med tända ljus och den persnen man älskar över allt annat nära en det är kärlek.


Dina smekningar pussar gör mig alldeles varm Oändlig kärlek.

Kommentarer
Postat av: julia

ååh vad gott det såg ut med melon, för det är väl melon va ? :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Julia :
Yeees vatten melon :))

2007-08-05 @ 11:42:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback