Pippa långsamt.

33467-4405






Dagens Mamma i 6 månaden :  T.shirt Hm

Klänning Bik bok

Leggings : Hm

Shoes : Din sko.

Jacka ?

Halsband Indiska.

Bag : Vila.





Vart  Bjuden på Kalas inne i stan Daniel fyllde åtta. Vi köpte glow in dark pinnar . och frön som vart Maskar :)

BJöds på Go fika och Madicken lekte med  Filip.


Sen hann jag med en tur till syster yster  så Madicken fick leka med Enya och träffa nya familjemedlemen råttan ROCKY.

 Vart en Sen kvälls mat på Pizzerian Tog en grekisk rulle med en massa pepparoni :) Thats my style hot hot hot.Dricker the äter vindruvor och har en rejält kickande baby.

Vecka 21 nu :)  och jag Kommer bara ha en 38 veckors graviditet så det blir  4 månader kvar till baby kommer.
 kan knappt bärga mig till du kommer våran efterlängtande böna :)


Kärlek Respekt.




Pssssst fick 2 helt underbara Polarn  och Pyret kläder so Faste lena hade köpt till baby retro såå snygga :)
Kan inte tacka henne nog för allt fint vi får av henne / dom.

Världens finaste faster.

Imorgon lovar jag att visa bilder på dom :)


Kicking baby...


Kommentarer
Postat av: Erica

Varför ska du göra kejsarsnitt? är nyfiken då jag själv inte har barn och ej vet varför man gör ditten eller datten... ;)

2007-08-12 @ 12:12:43
Postat av: Krickis

Måste bara säga att jag beundrar dig. Du verkar vara en toppen mamma och en toppen tjej överhuvudtaget. Och du ser riktigt bra ut :)

2007-08-12 @ 13:29:03
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Erica : har skrivit et 1000 tals ggr
kika lite längre ner :)
Krickis :
Åhhh det va inte dåligt känns skönt att bli beundrad för den man är :)
Tusen tack Mvh Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback