Im a monkey mother and i have threetiny little monki babys...

 


  Kenny i duschen Madicken kollar på.

Bambi ligger och sover.
Och jag tar igen mig i soffan.

Älsklingen har varit duktig och handlat chilli nötter och lite godis  till våran mys kväll.

 ska njuta  av varje sekund av min massage ikväll ;)
somna  i din trygga famn det är det bästa  * käääärlek*


 Imorgon  skålas det nya året  i coke hahahhahah ;)
inte alla som får den lyxen :0).


Kenny var mycket duktig i dag vid matbordet åt  upp all köttsoppa
hela frukt skålen och drack 2 glas till ;) Lill sparrisen.



 Jag kommer   fira det nya året med min härliga familj,
det finaste och bästa jag har.


 Hur kommer du  fira in det nya året ?



Kommentarer
Postat av: emma

Fest, utan cola ;)

Postat av: Piiiiz mammablogg

Vi ska hemma, har bjudit hem några vänner, så först ska vi ut med hundarna o grilla lite korv o pinnbröd, sen lagar vi maten tillsammans o umgås
o myser!!! Skålar nog i ..... ja vad skålar vi i?????
Helt allvarligt!! det glömde vi köpa! Ja då blir det lite pommac då haha!!
Stor kram å gott nytt år!! / P

2007-12-31 @ 01:17:47
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Anna´h

God Morgon på dej !!
Ska fira nyår med våra vänner här hemma i ghettot , kränga 3 - rätters , smutta lite skumpa , spela spel & bara ha det oförskämt gött !!
Ha en mysig kväll med din fina familj !
GOTT NYTT ÅR !!

2007-12-31 @ 06:35:01
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emma : hahhaha ;)

Piiiis : mysigt att fira hema ;).
Njut det nya året :0)

Anna H :
Ät inte för mycket nu ;)hahahhahah ha det finaste ny året =)

Kärlek

2007-12-31 @ 15:45:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback