Juldagen tillsammans med familjen.

33467-5465







Packade in os si bilen i färd mot Moliden min  familj väntade  med att få  fira julen med oss.
Nikita var som vanlgt nyfiken på oss alla inklusie Bambi flickan.
Luktar ju sååååå gott.

Kenny kom hem från sin pappa i går just innan vi skulle åka.
En förkyld febrig pojke fick vi hem  :(
 inte kul alls.
Men jag tror han kryar på sig snabbt hemma hos oss i sina flanell pyjamas braller och mysiga kläder.
Massa frukt och dricka och  honungs halstabletter  och en varm vete påse ;).


Bambi ligger sover ny ammad och ny bytt,
Kenny Madicken är uppe leker med alla fina juklappar dom fått.

Honey är duktig och är ute går bort julmaten hiihihihiihi ;).


Jag tar igen med  i soffan.
Hade en prinsessa som ville äta äta i natt hiihhhhihihihii ;)
Älskar att ha henne nära lukta på hennes hår.
 Ha min hand på hennes vackra  lilla kropp *lycka*.




Hoppas alla haft en fin jul ?



Kommentarer
Postat av: mags

haha, hon är för söt på den tredje bilden,ser ut som en liten misstänksam hamster :D

Postat av: Hanna ^^

sötaste lilla dockan i sötaste kitty kläderna!! mys!! hihi....

2007-12-26 @ 20:55:05
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

mags hahahhahahha
;)

Hanna :
Våran älskade docka ;)

2007-12-26 @ 21:27:31
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback