You cant touch This

33467-5376






Teletubbies på tv som Madicken kikar till.

Bambi sover som en prinsessa efter att ha ammats.

Älsklingen har stängt in sig i köket och gör mat till hela familjen.
Har nyss sänkt en stoooooor kopp the ;).

sov bra i natt trots  ryggsmärtor.
Amma Bambi 4 ggr i natt.
Inget grin inget skrik bara lite sugande ;)
Hon är verkligen super snäll våran vackra prinsessa.

Madicken är så fashinerad utav  hennes små händer och fötter.
Och att Jimmy är hennes pappa.
Våran stor prinsessa.
Hjälper till då vi ska byta blöja och vill vara med.

Så lycklig i mitt hjärta att jag har den fina familj jag har.




33467-5368



 



Tack för alla lyckänskningar och alla fina mail, som ni överöst oss med.


Bambi RETRO princess simm  är hennes vackra namn.



Kääärlek.



Dinner is served...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tror aldrig det namnet blir godkänt, tyvärr. Men söt liten tjej var det.

2007-12-15 @ 16:36:54
Postat av: Malin

Hoppas det är bra med er =) Saknar den lilla =)

Postat av: anna

åh en sån söt liten tjej! bedårande söt.
spännande att höra om namnen blir godkända!

2007-12-15 @ 17:15:11
Postat av: Sessan

Hon är jättesöt. Men vem vill ha det namnet som vuxen???
Eller alla de namnen...låter enligt mig som ett helkonstigt hopkok av intressen och sådant.

2007-12-15 @ 18:49:38
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Det är VÅRAN dotters namn
shiiiit :=)
Det är dom vackraste namnen till våran
prinsessa.
våra intressen är familjeliv inget annat ;)

svartsjuka människar kan man aldrig undgå synd bara att folk har svårt att dölja sin svartsjuka ;)

Käääärlek Respekt .. som Thomas Di leva hade sagt :=)

2007-12-15 @ 19:12:54
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sofia

Hon är verkligen FUL. Hoppas ungarna skriker FRANKENSTEIN efter henne och skrattar gott. Det skulle väl vara roligt Jessica?

2007-12-15 @ 19:49:19
Postat av: K

Varför e alla så taskiga? :s Har aldrig sett en negativ kommentar i den här bloggen (har väl inte läst alla heller men en hel del) och nu beter ni er som jag vet inte vad? jisses..

Kram på dig jess

2007-12-15 @ 20:35:36
Postat av: Matilda

Sofia jag har bara en sak att säga till dig: KARMA, hoppas du råkar illa ut, hur fan kan man säga så om en oskyldig bäbis, du måste vara ond och jävligt olycklig.

2007-12-15 @ 21:08:39
Postat av: Felicia

Normalt att skriva en sådan kommentar Sofia???
Hur många pållar har du i stallet??

2007-12-15 @ 21:11:13
Postat av: Malin

SOFIA : Hur fan kan du säga sådär?? om ett barn? du kan ju inte ha någe vett? du är ju knäpp i hela huvudet och du heter säkert inte sofia heller, men ja ska ta reda på vem du är. idiotiska människa!

2007-12-15 @ 21:16:55
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Sessan

Jag är inte det minsta avundsjuk, tycker dock uppriktigt synd om någon som blir döpt efter en blog, en disneyfigur och annat föräldrarna gillar.

Vill inte vara taskig, men undrra uppriktigt varför folk förösker hitta de konstigaste namnen numera?

2007-12-15 @ 21:59:25
Postat av: Mira

Fy fan, vad elaka folk kan vara!! Precis som de andra skrivit efter din idiotkommentar SOFIA, så är du ond, olycklig och garanterat svartsjuk, en jäkla bitterfitta som inte lärt sig att respektera andra människor.
Och i detta fall, ett försvarlöst NYFÖTT barn.
Fy fan för dig!
Och du Bambi, paket kommer i veckan!

2007-12-15 @ 22:02:15
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: M.

Sofia, jag satte verkligen i halsen av din kommentar. Hur kan du säga så? Jag är helt upprörd, det är en jättesöt, vacker, oskyldig liten bebis du talar om!

2007-12-15 @ 22:03:59
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Vad är hemligheten mamma jag bara ler :=)

En människa som aldrig fått uppleva kärlek beter sig som ni..
anonyma kommenterare.
Patetiskt.

I mitt liv är jag den lyckligaste,
Likaså
våran underbara BAMBI.
den finaste vackraste,

Varför sträva efter att ha ett namn som alla andra bli en i mängden när man kan vara unik på sitt sätt...?

säger som Ali G hade sagt i kväll RESPECT :=)

2007-12-15 @ 23:25:51
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: M.

Du har så rätt Jessica! Tycker namnet är alldeles underbart, lilla Bambi. Det är lätt att säga, och det låter hur fint som helst. Om jag får barn någon gång, då har jag fullt med namn på förslag, och jag kan säga att vanliga namn finns inte med på listan. :) Du har tre underbart fina barn, krama och pussa dem ordentligt nu, men det vet jag att du gör, för du verkar vara en underbar mamma. Lycka till med allt!

2007-12-16 @ 00:00:07
Postat av: Carolita

Grattis mamma Jessica!
Blir helt mållös av kommentarerna ovan dock, skit i dem bara!

Önskar dig och din familj all lycka i världen

2007-12-16 @ 03:52:20
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Men vilken vacker prinsessa du har fått nu!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kramis

2007-12-16 @ 09:36:56
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Gunilla

Vad är det med människor ibland, hur kan man vara så gement elak som du är Sofia? Bambi är ju jättesöt.
Kram till er alla.
Gunilla

2007-12-16 @ 11:12:19
Postat av: catyae

Ja jisses.
Stort grattis till er vackra lilla prinsessa!
Jag blir löjligt bebissjuk. :)

2007-12-16 @ 11:36:06
URL: http://www.catya.se
Postat av: mia dh

All lycka till dig och ditt vackra barn. Bebisar är det finaste och mysigaste som finns.

Och Sofia din kommentar är bland det mest tragiska jag skådat i bloggvärlden, bedrövligt lågt. Man bär med sig sitt handlande genom livet, tänk på det nästa gång du kräks anonymt på nätet.

2007-12-16 @ 11:47:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag förstår inte hur man fungerar om man känner att man måste kommentera hur fult man tycker ett namn är.
Varför inte prova att låta bli tangenterna när man inte håller med om en sak!
Varför vill man såra?

2007-12-16 @ 13:05:40
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Folk är bra patetiska ibland. Det är sorgligt och tragiskt. Jag tycker att vi alla ska låtsas som att de inte finns helt enkelt. Så kan de få leva i sin egen negativitet alldeles ensamma.

Du verkar vara en grymt bra mamma!

2007-12-16 @ 15:02:43
URL: http://samira.nu
Postat av: CiiLiiA

Grattis till den jättesöta lilla dottern!

2007-12-16 @ 22:01:01
URL: http://ciiliia.blogg.se
Postat av: Sessan

Jag har aldrig skrivit att Bambi är ett fult namn. Inte heller Retro eller Princess. Ställde helt enkelt en fråga om namnen och fick svaret att det nog skulle visa att barnet är/kan vara unik och det var precis det jag trodde. Finns ju på allvar folk som tror att barn blir unika pga sitt namn. Som om man blir mindre unik ju mer vanligt namn man har?

Orkar inte diskutera mer, jag hoppas tösen lyckas leva upp till förväntiningarna att vara riktigt unik (vilket jag själv vet att alla barn är) och i det inkluderas säkerta tt ge de egna barnen riktigt knasiga namn

2007-12-16 @ 22:23:58
Postat av: sofia

Hallååå tröga jävlar! Detta var ett cyniskt inlägg! Skrev precis som Jessica gjorde om sin granne som hon tycker är FUL och som hon tycker är så jävla lik Frankenstein. Hon skrek efter honom genom sitt fönster flera gånger"FRAAAANKENSTEIN!!!! Och hela familjen vek sig av skratt i lägenheten. Så jag undrade bara om det skulle vara lika roligt om detta hände bambi. Tagga ner allihopa för fan.

2007-12-17 @ 00:18:19
Postat av: LiLu

ååh va roligt, har inte varit inne här på ett tag så såg jag att du äntligen fått din dotter! GRATTIS:) Och Bambi vilket passande namn tycker jag;) Men de sista simm? vad kommer det ifrån?eller har jag läst fel? *nyfiken*

2007-12-17 @ 12:05:10
URL: http://lilus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback