- Hon ger ..

33467-3160

Mig det där  som inte nån annan kan ..

inspiration..
 Fuck vad jag behöver ett Par röda skor med klack..
 har ju dock mina röda vintage knappt använda stövletter hemma..
hmm kanske man ska  ta och använda dom imorgon ?
Med ljusa strumpbraller..
Ja det skulle vara nåt att liva upp med..

Funderar på att dra en Lunch second hand runda imorgon med att förgylla min vardag med.
tänk om nåt vackert skulle uppenbara sig mitt framför mina ögon..
känna hjärtat bulta av den där härliga extasen saker inger mig / mitt liv..

Vad shoppar du helst ?
Jag är en sucker för Vintage bagar / stövletter  puttinuttiga hello kitty saker typ..
finns ju sååå mycket man skulle kunna  ta hem ju.. galet.


Föresten det snöar Hos oss nu mysigt :D alla sover utom Jag..

Fan jag vet vad jag vill ha kabelstickade ultra tjocka ben vita strumåbraller..

springer letar fram mina över knees vita i ull...

På åter seende..

Kommentarer
Postat av: Annikki

Jag såg den bilden för ngr dar sen, åh, vad det väckte begär. Super snyggt.

Postat av: Johanna

I'm soo feeling you! allt jag känner för nu är ett par röda stövlar tack!

2007-02-06 @ 15:43:32
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Annikki :Den sidan ör ju fan helt underbar sååå snygga style bilder ;D

Johanna : jag har faktiskt ett oar röda lovar att lägga ut bild sen ska du få se lite lika iallafall och en snygg vintage modell :D

2007-02-06 @ 18:52:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback