- kommer ner sätter mig och han börjar..




Går ner till busstation nån minut innan bussen ska komma..
sätter mig ner där ute brevid en gubbe som sitter halsar öl ur kalla burkar.

telefon ljud hörs han ba är det din elle rmin som låter ?
Tydligen var det hans värtse moderna ny mobilen
var fullt sjåååhooo att få till att plippa på svars knappen
men men he made it :)

då börjar han vråla att han sitter brevid värste snyyyygaste snyggingen
( han menar då mig )
skrattar för mig själv
 sen helt plötsligt fråger gubben den andra gubben i luren ska du snacka med henne =?
sen bara räcker han över luren och säger  här snacka med janne ?

öhh
 anyway tar luren
säger tjenare JANNE högt och tillgjort han ba tjenare bruttan har du för dig då ?
önskar han trevlig helg säger att jag måste vidare min buss kommer..
över lämnar luren tackar för mig..
då börjar gubben vråla på nytt janne du ska se snyggingen värste asset hahaha



hahah Gubb strutt

Kommentarer
Postat av: julia

Haha, vad skön =) det piggade upp en tidig morgon kan jag tro..

Postat av: Vintage*Jessica

Julia : nej nej det var nu då jag skulle hem men skratta det gjorde jag :)

2007-01-26 @ 17:51:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken syn..
Ha Ha Ha

2007-01-26 @ 23:28:24
Postat av: Vintage* Jessica

anonym : hahhahahahhahah ja skulle velat sett det från nån guubbens fulla syn perspektiv :)

2007-01-26 @ 23:49:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback