- Hora på skoltoaletten ....

                                   33467-3470


Utdrag ur boken Fittstim :


 "  Jag går andra året på gymnasiet , och på den senaste tiden har det varit problem

med klotter på toaletterna i skolan.

Det står elaka saker  om mig , att jag är en hora att jag är hatad och så vidare.
Lärare rektorn och många elever kommer och beklagar sig och berättar att de verkligen gör allt för att stötta mig och  ta reda på vem som skriver .
Hemlisen är att det är jag själv som klottrar ...
Det är roligt att få uppmärksamhet  och det känns bra när folk att de tycker synd om mig.
men jag vet det är rätt sjukt  och jag ska sluta efter sommar lovet .




 Jag tror jag dööör en smula..
snacka om att vara älskad och söka uppmärksamheten på totalt fel sätt..
bedrövligt...




Kommentarer
Postat av: Estelle

haha vilken bild!

Postat av: Vintage* Jessica


Estelle : :D

2007-03-18 @ 17:25:01
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback