Vill du ha en penis i din hand ?






                                       * Fredags skrattet *


En 92 årig man fyttade in på ett ålderdomshem där han mötte en 90 åring  kvinna de två fann  varandra på direkten.
Efter att ha tillbringat  ett par veckor tilsammans sa mannen :

- Vi har ju passerat våra sexuella aktiva år , så jag undrar om du skulle  tycka att detvar okej  att hålla min penis i din hand ?
Kvinnan blev först något förv¨nad över förslaget  men sa,

-  Ja , inte kan det vara någon skada att bara hålla i  den.
De kommande veckorna kunde man  hitta paret på en av parkbänkarna , kvinnan med mannens penis i handen.
En dag dök dock aldrig gubben upp
kvinnan blev genast orolig och gav sig i väg för att leta mannen.
Ett par bänkar  längre ner  fann hon mannen  tillsammans med en annan kvinna.
Det första kvinnan såg  var att den andra kvinnan höll mannens penis i sn hand, hon blev mycket upprörd och skrek åt mannen
- Jag trodde vi hade något speciellt , men nu hittar jag dig i parken  med en annan kvinna  som håer din penis i sin hand   Vad har hon som inte jag har ?

Mannen tittade genast upp med ett leende och sade -

Parkinsons.





hahhahahahahahhahahah vilken djävla lirare.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad smaklös du är.... skule inte vilja ha en pervers mamma...

2007-10-05 @ 21:29:09
Postat av: emma

ha ha du är rolig du!!

2007-10-05 @ 23:04:59
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym : Ha ha Perverst att ha humor.. tror du fått allt om bakfoten.
Tur du har din egna mami then ;)
Emma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback