I mina påsar..




 På tjej kvällar här det ju till att man shoppar nåt och det lyckades vi ju med eller hur Lena ;)

På indiska fick man ett vänskaps band.

 På vila Fann jag 2 tunn stickade klänningar som är månadens kap tror jag tom.
Tunika med lite bredare pingvin ärmar,
ski pants.
Börs object i äkta skinn den fick jag av Honey men jag köpte det själv.
2 läppglans fick man med sig oxå :0).

PÅ myrra fann jag dessa vackra god doftande doft påsar. ( ena i kidsens rum ena på toaletten uppe )
2 gröna stenar pryder ena hall fönstret.

På Indiska vart det denna tavla sm ny pryder hallen.
2 ljus lyktor som pryder hallen på övervåningen.

Kenny fick ett dö skalle paraflax.


Mycket nöjd över mina inköpt.
Mycket nöjd över kvällen.
Hel mysig kväll.
Älsklingen var hemma med Kidsen.
Dock var Madicken med och skjutsade in till stan.
sen åkte dom på lite sightseing. runt stan  kikade firrar mm.


Kärlek Respekt denna söndag.




Dagens fråga äger du en nokia n95 ?
Vad har ni för förhållande trivs du med den ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en... Och jag älskar den. DEt enda negativa är att man måste ladda den VARJE DAG!!!

2007-09-30 @ 19:25:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Inga problem bara att
ladda ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback