- Återbruk dagens second hand och röda korset shopping



- Inne på second hand fann jag dessa vackra halsband,
Som designers har gjort av tygband och pärlor  påsydda band med texten " Återbruk " finns på.
Jag menar hallå, hur snygga är dm inte ?
Just nu har jag hängt upp dom på Bambis klädskåp bara för att dom var vackra.
Såna här saker älskar  jag.


 Röda korset : Mjukis plysh noshörning Bambi. Kjol Madicken , tröja till Bambi ( senare )
                                             Påslakan till Bambis lekfilt i vardagsrummet.
                      Kenny fick en hood tröja med spiderman ;)

 snyggt RETRO påslakan till Bambi.

 TRä docka till min samling just nu står hon vaktar min data i givakt och kikar ner på ljusen som brinner  nedanför.
Mjukis kanin med ros som vaktar Bambis pyjamaser ovanför klädskåpet i en stor träkorg.
Kjol som jag ska använda som tub topp / kort klänning.

 Polarn och pyret kjol till Madicken och ett vackert förkläde att ha då vi ska baka ;)



 Tack Petra för att du orka följa med oss överallt hahahhahhahhahah ;)

" Lever här och nu "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback