- I dag är jag så lycklig så lycklig så lycklig ,och jag luktar häst :0)



- God  eftermiddag världen.
Här sitter vi inne i ett 12  minus gradigt kallt norrland.
Har haft en hel dag med Mallis på stan stallet och överallt typ.

Starta dagen hemma hos mig i morse vid 8.20 Bambi sov så jag väckte upp henne, så hon kunde spisa lite frulle innan vi skulle dra i väg till stallet :)
Lite lite rädd vart hon i dag men inget märkvärdigt ;)
Fick lite pussar av hästarna  innan dom skulle ut i deras varma vintertäcken i hagen.

Sen  in till stan leta parkering hittade en just utanför dataaffären vi skulle in på
dock hade dom ej fått in minnena till just min data men till veckan så ;)
Är min data fit for fight värsting i Bjästa data ;).

Drog en soft lunch inne på kina mumsilemumseli.

Tänkte visa upp lite shopping senare  och ett paket som vi fått av en zyber tomte ;).
Fan i morse var det så kallt så jag trodde att näsan skulle trilla av  men  kände nyss och den sitter på plats ;).


Vet ni det är bara en dag till min lill prinsessa blir 1 år
ghaaaaaaa, det är ju galet.
Massa paket ska slås in och massa annat ska göras ;)

Tänkte baka bullar i dag igen :0)
Utan pärlsocker men det får funka var goda endå  och jag e ju redan så söt  ;).
Kenny ska vara bagare med mig i köket hihiihihi
mini bagaren.

Han är lite pirrig  för han ska halft om halft firas  med lite presenter i morgon han med.
Hans game boy advance kommer han få och  lite mer. dvs spel hihiihihi ;)

Åhhhhhhhhhhhhh det kommer att bli en så fin dag,  tom jag längtar :0).



Hoppas att ni haft en lika underbar dag som  vi ?


Just ja bilden Bambi har överaskat oss med att dricka DRIKKI som man värmer och hon dricker ur flaska
i dag slank det ner  2 dl ;)
 åhhhhhhhh jag e sååå lycklig så glad så glad så .
Detta ska jag testa ge på morgonen och kvällen :0), så kanske hon vill sluta ammas hahahhaha :0)


Peace love and understanding




Klart och betart


Dags att slå in  presenter och lyssna på  " Mammas nya kille på p3 "
Lyssna och njut  ett gott skratt förlänger ju livet.



Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Engla är ju besatt av drikki morot o äpple hon dricker 2 förpackningar varje kväll/natt hihi kram o hoppas ni får ett fint kalas i morgon

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : aha den tycker bambi oxå om :=)

Värmer du den då eller..?



Kram

2008-12-10 @ 22:16:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

tjolahopp nix den dricker hon som den är:-)

2008-12-11 @ 22:13:26
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : rums tempererad ???

Bambi Vill ha den jummen :0)



kram

2008-12-11 @ 23:18:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback