Blir en jäkla massa honungs the nu ,,,



 shit shit shit...
Madicken har hostat i natt / nu .. lite så där halv  snorig suck.
Det värsta jag vet sjukdomar...
Blir för henne sitta i soffan inlindad i sin fleecefilt , dricka massa honungs the och softa kika tv.
Lambi snyt papper  ligger framme och tvätta händer  flera ggr om är ett  måste.
Hoppas att lilla Bambi klarar sig :S

ska ut med dogsen följa med kenny halvägs till skolan, som jag lovat han.

sen ska jag upp mysa med min dotter innan det är dags att amma henne.

Kallt ute det snöar.




Plikten kallar på återseende  !!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas madicko blir bättre, hon får inte vara sjuk=/ stackars madicko..

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin :
Vi har precis bakat negerbollar och hon sitter fikar i köket numassa grönsaker och svartvinbärssaft hihiihih
;)

2008-02-04 @ 12:53:43
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback