- 7 månader i dag

 d

- För det är ingen vanlig dag för det är Bambis 7 månaders dag hurra hurra hurra.

Lycka glädje du skänkt oss i våra liv
leenden
skratt.


 Dålig sömna i dag dock vakna ca en gång i timmen kanske fler  huggtänder på g ?
Eller bara otroligt mamma suga bröst sugen  nattetid ?
Fast jag  ser det som så här att du tanker trygghet mitt lilla hjärta.


Dagens presenter vart detta :
 En mjukis plysch hund  med skallra.

SPÖKA Nattlampa En  spöka nattlampa från ikea .


Fast den ska vi börja använda senare då hon sover i egen säng ;).


En ny dag med nya äventyr med min älskade Bambi på 7 månaders dagen.


Dagens kläder :

* Strumpbraller Lindex
*Body Lindex
* Klänning Espirit.




Peace !!!



När man är 7 månader och heter Bambi  kan man :


* Krypa
*Sitta själv
*Bitas

*smaktesta mat.
*Dricka lite ur nappflaska vatten hipps ekologiska jucie med mineralvatten.

*Vill smaka frukt när mamma äter
*skratta busa gråta.

*Gnissla med sina 7 tänder ;)



Käääärlek mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback