- Ni finns i mina hjärtan DÅ NU FÖR EVIGT




- Åhhh jag är så glad.
Det vackraste smycket pryder min hals så där oförskämt vackert.
Glänser det vackraste finaste lilla silver hjärtat med alla mina barns namn.

På baksidan står det ingraverat " I mitt hjärta "

Tog genast på mig det  i dag ;)
Bambi har vart där med sina små baby händer och knopplat då  jag ammat henne.
Det är så vackert.



Vill  nu ha ett liknande tycker jag att ni ska besöka
www.familjesmycken.se

Otroligt trevlig personal
snabb leverans
superfina smycken i en vacker ask med deras signum ett moln, även en putsduk till det vackra silver smycket medföljer.



Tusen tack för snabb leverans .



 / Lycklig mamma Jessica


 Så vill du överaska en fin vän / nån som är en fin mamma  ??? satsa på detta snygga tidlösa vackra smycke.



                                             


 " Detta halsband kommer jag bära mig med in till döden " ( Dvs för evigt jag ska aldrig dö )

Kommentarer
Postat av: elina

jätte fint :)) vill också ha ett sånt =)))

2008-06-24 @ 22:30:49
Postat av: heidi

det var jätte jätte fint. =) ska beställa ett sånt. =)

2008-06-25 @ 07:24:52
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elina : Du får önska dig eller köpa ett :=))))



Heidi : Tack jag älskar mitt halsband :=)det är så vacker och unikt.



Mvh J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback