- Året var runt 93 only with you




- Jag hade just  börjat 7 an ( Första skoldagen på  högstadiet )
jag hade mina snyggaste jeans ett par håliga rippade ljusa för stora levis jag hade fått av morsan rippade ända till arslet
jag hade en  rutig skjorta till
Äntrade platåskolan med självsäker blick.
Alla  hade  fått sina skåp wooow nyckeln låg i fickan.

 Mitten på dagen   gick jag med självsäkra steg genom den stora skolan
 öppnade mitt skåp och ett lapp trillade ut

" Får jag chans på dig " Raymond 9a

 Tittade mig omkring och såg ett gäng killar vid några skåp i från som nyfiket kollade på mig ?!!!!!
 i en klunga stog dom där och såg så där överlägset coola  ut.

 Hans skåp numer stog på lappen.


Jag kastade lappen i en soptunna
så att killarna skulle se.


i slutet på dagen kom den där klungan fram varpå ena killen sträckte fram sin hand och sa  det ör jag som är Raymond.

Han var rakat hade snygga kläder och  briller jag skrattade överlägset pratade  vi bestämde att han skulle skjutsa hem mig på hand DT moped.


Från och med den dagen var det vi .
Vi åkte moped  satt på hans rum, lyssnade på massa musik i hans  soffa
Han la sin arm över mig och vi pussades hahhahahha.

 Mopedträffar med grabbarna.
 Det var alltid vi och alla grabbar  ingen annan hade ju nån tjej.
Du lärde mig sen att köra bil minns du ?!!!
 Vi åkte alltid  till klingre körde lastbilen. kutade i från snutarna
men jag fasta alla sprang i från då  polis hundarna var hack i häl efter oss
 men du stannade och drog upp mig
 bar upp mig på mopeden och pkte det snabbaste du kunde och vi sprang ner på ditt rum och låste
så att din mamma ej skulle komma in.

 Jag kunde inte gå riktigt på flera dagar efter det  hahhahahahhahhaa men vad gör det så kul som vi hade.



* MInnen är till för att gömmas *




Kommentarer
Postat av: SARA

Vad härligt det lät!

Postat av: Pinglan

Tack så mycket :)

2008-05-12 @ 08:12:41
URL: http://caerulajn.blogg.se
Postat av: sarah

Härligt! :) . Minns också sådana tider, med just när det var ett Mopedgänget! :P . hehe

2008-05-12 @ 08:17:27
URL: http://SarahsGlitter.blogg.se
Postat av: jnyy

godmorgon :)

2008-05-12 @ 08:50:24
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sara : gamla minnen ;).

Pinglan :=)

sarah :
hahhahaahhaha man lukta ju fan bensin
om dagarna efter att ha suttit på den där mopeden hhahhaha ;).

Jnyy : God morgon själv och tack för titten ;)
Välkommen åter ;)

2008-05-12 @ 09:06:47
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback