- Just go with the flow UTMANAD

Fick en utmaning från Linda http://www.sweetkay.blogg.se/  och http://www.mammansprinsessor.blogg.se/


Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
 Klockan 7.30 PiP   Väckte dom stora och gick på toa pilla och tog en halstablett.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend. Men pärlor är  så oerhört vackra älskar mina pärlsmycken,

3. Senaste filmen du såg på bio?
Fast and the furies 4an . med Älsklingen   Alexander lena och fredrik och Bambi i nästan 8 månaden ;). ( In the belly )


4. Favorit TV - program
Dokumentärer som skildrar den hårda verkligheten.
Prisonbreak.
Inredningsprogram
Humor program.



5. Vad åt du till frukost?
Mannafrutti och   vatten :0)


6. Vad är ditt andra namn?
Chelita Lorraine.

7. Din favoritmat?
Mat är ren njutning och jag gillar en hel del.
Bla det som jag själv tillagar då jag  är en grymm kock.
Annars plankstek
husmanskost
thai buffe.
Italiensk mat.

8. Vilken mat gillar du inte?
 Möglig gammal mat. Lever  blodpudding mjölk dricker jag aldrig heller.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
 Cd ? Här lyssnas det på P3 och datan ;)

10. Vilken bil kör du?

 Jag köra bil ?
Nöjer mig med min Eu moped  ;)  En kymco cobra cross.


11. Vilken är din Favoritmacka?
Mina skagen baugetter ;) Bättre än subways och sandys ;)

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Snikna människor
sura människor ( Utan humor )
sjuka drag såsom misshandlare pedofiler .

13. Vilka är dina favoritkläder?
Kläder ? Här nöjer jag med med mina UCLA troser och en skön urtvättad T-shirt..

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Om jag skulle rest sjäv  eller tilsammans med nån hade jag valt Bolivia
 tex är fattigdom hägrar bara för att få en glimt hur andra har det / Afrika.
Andra resmål som skulle ge mig annat är Indien Thailand. KIna.

15. Favoritklädmärke?
 I dont do brands ;)


16. Var vill du dra dig tillbaka?
 I en mysig sommarstuga / torp  där jag lever mitt bondmora liv
tillsammans med min älskade familj och en massa djur runtomkring en
såsom hästar kor får.

17. Favorit tid på dagen?
Morgon myset ?

18. Var är du född?
Stockholm .

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fick pingis hahaha ;)
Nä men boxning ultimate fighting.


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Dom som inte orkar.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
 ? Ulla bella >?

22. Coca Cola eller Pepsi
Pepsi är det nåt drickbart ?


23. Fotboll eller ishockey?
 Boll eller puck ?

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla sen morgon människa.

25. Pedikyr eller manikyr?
 Har ni sett mina naglar ?

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
 Ja jag har  hund bajs på min t.shirt hahahha

27. Vad ville du bli när du var liten?
Delefin ridare och veterinär.


 


28. Bästa barndomsminnet?
slottsparken som liten gick plocka fjädrar med min pappa och mamma.
Alla fina vänner.
Alla sommarställen man tilbringade somrarna på.

29. Varit i Afrika?
bara mina ögon

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja mig själv utklädd till mumie på en maskerad.

31. Varit med om en bilolycka?
Ja  voltat med bil mm.

32. Favoritdag i veckan?
 Alla lika mycker värda
Livet är en fest.


33. Favoritblommor?
Liljekonvaljer för att dom doftar så underbart
Roser.

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
 Thai mat

35 Äger du en cykel?
Ja så klart ;)


36. Vem fick du senaste mailet från?
 En bloggläsare ;)


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
INGET jag är   ingen materialist.

38. Läggdags?
 Beror på.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
  ? Ulla bellas.

40. Senaste personen du delade en middag med?
Älsklingen och Bambi.



41. Vad sysslar du med just nu?
Lyssnar mtv  kollar Balla / Bambi snusar dricker vatten läser en tidning.

42. Favoritfärg
PiNK och turkost

43. Hur många tatueringar ?
3

44. Hur många sänder du det här mailet till?
No one

Jag utmanar :
Alla som läser detta får gärna delta...


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback