Inför den kommande morsdagen.




- Morsdag den 25  maj det har väl ingen missat ?

 Bluebox.se   tipsar om en massa fint som jag tänkte dela med mig utav.


Detta silverhalsband är ju verkligen en fin gåva att ge bort.
Till din egna mamma  eller varför inte en vän som blivit mamma ?


På berlocksakerna står det texten Mother och love med hjärtan.
En fin present helt enkelt.

349:-


Eller varför inte den vackraste te silen att ge bort ?
Till en the drickande mamam som min mamma.
Fin att se på och praktiskt
skicka med en fint lösvikts the som du valt med omsorg så har du den perfekta
garanterat uppskattade presenten.

165:-



Den här koppen skulle jag vilja ge en speciell vän vid namn Petra  http://www.mammansprinsessor.blogg.se/
Varför ?
För att han är en oerhört fin trebarns mamma och en ängel ;).

85:-

   Detta trädgårdsset skulle min mamma fått.
För hon har gröna fingrar och älskar attvara ute och påta på i sin fina trädgård.
Mamma ser du att det är en snygg hatt till ;) så att du ej bränner dig hihiihihihi.

445:-


Allt detta finner du  via www.bluebox.se



Andra fina saker att ge bort är  en egen bakad kaka ;)
Bjuda på fika.
saker behöver inte kosta för att vara uppskattade
det är tanken som räknas.



Att bara få vara mamma är en gåva i sig
Den finaste gåvan nån nånsin tilldelat en.

Glömm inte bort att alla mammor ( pappor ) är värdefulla.


Käärlek.


Kommentarer
Postat av: Petra

snällis:-)
Hur kunde du veta ja vill ha en sån vacker kopp otroligt söt då:-)kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra ;
Ha ha
men du skulle ju passa dig hur bra som helst jue ;)
hihiihi :0)

2008-05-16 @ 19:58:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback