- Moonkids har landat hemma hos oss



- Minns ni att jag hade ett moonkids paket eller rättare sagt et hint  dvs en lapp med moonkids ?
Anyway ett stoooort paket med massa underbara kläder från moonkids  landade i brevlådan.
Bara massa underbara kläder jagvart het salig efter att jag hade öppnat det.
Moonkids står för snygga RETRO plagg i skön kvalitet med  skön retro touth.

Ser ni klänningen ovanför ?
Den fick Madicken och den är verkligen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt underbar, i en sorts frotte i tjockare material
snygga orange snibbar med guldknappar och moonkids loggan baktill i nacken.
Madicken hade den pås ig i dag på dagiset i dag så vacker så fin.

Madicken älskar den och snacka om att vara RETRO.









snacka om att ReTrO fin i sin nya moonkids  klänning.
En hel del plagg var i  paketet som jag kommer visa upp samt även annorda en tävling om det är nån som är intresserade utav Moonkids plagg ?


Vill ni veta mer om moonkids och deras plagg spana in hemsidan
www.moonkids.se



Bambi i sitt nya moonkids nattlinne mjuk skön kvalitet  perfekt passform mjuk och skön att sova i så söt så med massa planeter.

 Tack alla på moonkids vilket underbart paket som landade hemma hos oss.
Jag är överlycklig och det kommer bli en lycklig vinnare till fina moonkids plagg :0)



Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger då bara det vilken blivande modell Madicken är.......så sööööööööööööt.

2008-11-12 @ 18:07:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mamma : Ha ha ha jag vet ;)

Postat av: Görel

Åh helt underbara kläder! Helt i min smak!

2008-11-12 @ 19:50:11
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Jen

Vilken mysig klänning.

Lyckostar som får så fina saker!

2008-11-12 @ 23:05:31
URL: http://hemmapamingataistan.blogspot.com/
Postat av: Malla

Dina döttrar är ju vackrare än vackrast. Deras leenden för hela mig att le. Åhhh, dom utstrålar så mycket kärlek.

Härliga kläder, me lajki lajki. KRAM

2008-11-12 @ 23:35:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback