- NYTT till Bambi flickan




- En ny PoP Mössa har inkommit i hennes garderob.
Snygg knyt  och klassisk.

 

 Höll på städa och rensa i ena förrådet i köket och fann  lite bra saker som Bambi kan ärva av Madicken perfekt ;).



 Kavat skor som legat i en påse då jag köpte dom till Madicken  var dom för små, tur Bambi kan ha dom nu ;)
Känns dock väldigt konstigt att gå med skor på hahahha ;)
ser hyffsat kul ut.


Nu ska jag dra på mig långfillingar och mössa och diverse tillbehör.
Vi ska ut på en mils runda med vagnen i den kalla fina höst vädret.


Kärlek Respekt mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Goddagens! Vi har köpt en likadan fleecis till Lucas, den är sååå himla go! Ha en härlig söndag, jag är trött o slut men tänkte plåga mig ut med Roffe på långprommis!! Ja och Lucas i vagnen förstås. Grabba o C ska mysa inne istället.

Ha det bra! kramar P

Postat av: Petra

Åh sånna skor vill jag ha till Engla jättefina kul å få ärva ef syrran;-)Alex alla kläder har ju micke tagit reda på:-(kram kram

2008-11-02 @ 15:55:49
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: anna

Mockasiner i alla former är toppen :D

Så söta de är....

2008-11-02 @ 18:34:34
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pia : Menar du den där bruna ?

Kappahl ?

riktigt mjk och skön r den när dom ligger i en fårskinns påse ;).

Hoppas att det gick bra att gå ut i går `?

ha det finast kram.



Petra : Ja dom var riktigt bra lätta mjukaoch sköna sen gör kavat väldigt bra skor.

Du får be Micke lämna åter kläderna om han har dom kvar ?

Kram på er .



Anna : Ja verkligen det bästa :0)

2008-11-03 @ 08:33:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback