- som skalleper eller ?




- Har haft en liten skalleper i sängen i natt, tryckt sig mot mig och legat alldeles alldeles tätt tätt intill mig
vi snackar  om Bambi ;)

 I dag regnar det i norrland, det  är grått och mörkt ute .
Jimmys systers barn har hockey match i dag inne i stan  och jag vill åka dit och kolla får se vad mannen i huset säger.


I morse kom Madicken in i sovrummet med en tand i sin hand, hon hade tappat sin tredje tand ;)
 Blir ett glas med vatten så får vi se om tandfen vågar komma  :)
Har lovat Madicken att sätta upp sin lilla röda ljus slige paljett gran i fönstret som han tjatat om sen förra året ;).
Ska jagvara ärlig har jag redan gjort lite jul i köket :)
shame on me gäller at vara ute i god tid ;).

Bambi sover ... ligger i sängen inväntar att hon ska vakna ;)
Kääärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

oj oj oj Madicken nu tappas det tänder i parti och minut tur att det växer ut nya hehehehe kram mormor

2008-11-08 @ 10:42:22
Postat av: la mami

Oj vad hon var tidig hoppas min lilla tjej tappar sin framtand snart då den är blå. Har slagit i den på dagis. Dom är ju lika gammla så håll tumarna. Men mina barn verkar vara sena Anton har bara tappat två och han är snart sju. Kram på er alla..

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mamma :0 ) jaaa precis :0)



La mami : Madicken har tappat sin tredje tand och har en lös :0)

Kenny har tappat 7 tror jag ;)

aj aj aj inge kul göra illa tänderna tur att det är en som ska tappas ;)

2008-11-09 @ 13:18:02
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback