- A B C färglägg dina favoriter i din egna målarbok TÄVLINGS PÅMINELSE !!


            



- Drar i gång en månadstävling som gynnar dom små ( okej dom vuxna kan oxå vara med ;)
En vacker målarbok som kommer i från Minna illustrationer.
 En mycket vacker bok , som man kan på framsidan skriva bokens innehavare ett perfekt sätt att få fram barnens pyssligheter och lära sig alfabetet i  samma visa ;).






En liten målarbok för tjejer och killar som gillar ABC. Här finns apor, lejon och ormar att färglägga!

Målarboken är 15x15 cm så den ryms lätt i mammas och pappas väska och kan alltid tas med! Den är tryckt på härligt tjockt papper så att man kan rita med tusch utan att oroa sig för baksidan.

Och det bästa av allt, på framsidan kan man skriva sitt namn!


 Hur  gör du då för att vinna ?
Lätt som en plätt som  Madicken skulle ha sagt.

1 : Länka tävlingen i din blogg om du har en .

2 : Gå in på http://www.minna-illustrationer.se/  och skriv sen här hur mycket boken kostar.

3 : sen kan ni väl bjuda på ett mysigt höst tips som en liten extra bonus.


Tävlingen pågår fram till torsdag den 16 oktober.






 

Kommentarer
Postat av: mini

ååå vilken härlig! underbara bilder :) jag lånar bilder av dig och lägger upp för den där vill jag och villiam vara med och tävla om! mini

Postat av: mini

då är jag tillbaka igen :) den kostar hundra kronor och jag länkar till tävlingen senare under kvällen! mini

2008-10-14 @ 19:21:32
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: mini

jag har länkat och håller tummarna att jag nej jag menar villiam vinner målarboken :) jag kunde inte ladda upp fina bilderna ( damn jag lägger ner hos blogg.se snart!!) men länkat har jag!

2008-10-16 @ 09:43:09
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag har länkat i min blogg och håller nuu tummarna! Boken kostar 100 kr.

Tips: bygg en mysig koja under köksbordet och ligg ihop med barnen och läsböker...de gillar vi att göra, mys pys på högsta nivå!

2008-10-16 @ 13:01:14
URL: http://almondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback