- Hello kitty is a princess



- På Madickens födelsedag kikade vi in på Hm och fann en NY Hello kitty vatten flarra, så en varsin sån här till prinsessorna vart det.
Söt va ?
Madicken har alltid sin flaska vid sängen i rummet när hon blir törstig är det bara att slurka i sig. :0)


 Björn mössa till Bambi Hm stickat hårband Bambi och rosa rosetter till hennes födelsedag.
Bamse underklädes set till Madicken och Bambi i julklapp.

 Vinter jacka till kusin Enya.

  Massa fina kläder till Bambi Röda k

 Enyas presenter till hennes 3 års dag 14 November likadan klänning som Madicken och ett natlinne med tillhörande nattlinne till dockan ;).

 Unnade mig en snygg höst klänning i mjukaste flanell med vacker brodyr från cubus och en svart halstub ;) som ska värma mig i höst vinter har även en grå snygging som mamma stickat.

 Kläder till Madicken julklapp.

 Tröja och flanell pyjamas Madicken Röda k .

 Bambi ska få en likadan tröja som storasyster i present.

 Encore skjorta till kenny Röda k Present.

 Diesel hood kenny röda k Present.

 Madicken hittade en söt t-shirt Röda k.


Jag köpte även en vinter jacka med reflexer till mig själv och en svart fin stickad zoul klänning
Bild bevis kommer upp  sen.


Nu ska jag sitta hitta biljetter till Mammas nya kille gänget som ska ha en föreställning på folkan  på torsdag
vi vill dit ;)


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Postat av: Tant Grön

Hej!



I will give you some love...va roligt istället för kommentar! Snyggt tyg du har i bakgrunden av dina bilder, eller är det kanske ett påslakan. Jag var på Myrorna för någon vecka sedan och fyndade just det tyget som skymtar i bakgrunden. Super läckert:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback