- Hur man lyckats somna på golvet del två



- Hur lyckas hon ?

Efter mys kvällen skulle keny Madicken nattas vid 22.00 tiden. kenny har redan gått upp och somnat och jag sitter ammar Bambi tänkte åhh vad tyst och lungt  det var och satt och amma länge tills Bambi somna vid bröstet.

När jag efter ca 40 min ska upp med Bambi i sängen och ska stänga dörren till barnens rum ser jag inte  Madicken i sängen och tänker hmmm är hon kvar nere i vardagsrummet och jag missat henne eller..?

Trippar ner på lätta steg och ser henne så här i en annan del av hallen där djuren håller till ?
what ...
Hur lyckas hon hahahhahahaha :0).



Kenny är uppe på rummet leker med en  kompis

ska strax baka tiger kaka.


peace

Kommentarer
Postat av: Görel

Haha, den tjejen kan konsten att koppla av!!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

görel ohhhh yeees

2008-10-12 @ 20:02:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Miian

hahaha soft Madicken!!!!

Bar du in henne i sängen sen eller?haha!

Lowa kan måla hon ;)

hoppas helgen varit nice!

kramis

2008-10-12 @ 21:46:07
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miian : Yeees fick ju lov att bära hennes tunga 5 åring kropp ;) känns i ryggen vill jag lova genom att dom har sovrummet uppe längst in hahahhhaha :0)



ja jag såg den hur fint som helst vad har ni använt er av för färger ?





kram på er

2008-10-12 @ 22:08:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback