- Burbery London on my neck



-  This is classy man doftar verkligen himmelskt då man bär på sig denna doft.
Fick bara lov att köpa en till parfym, galet underbar.

Kostar 595:- på Kicks jag knep den sista ;) wiiihoo :=0) den ska jag bära i kväll ler :0)



 På  Åhlens köpte jag en present till Faster Lena från Bambi.
                                         Sen en ny Tarot bok och kortlek ;).

 På leklust  köptes det Paket till Sanna som fyller på söndag . Fem myror är fler än fyra elefanter reflexer  Pingvin reflex och en Hello kitty sak till Madicken :0).

  Iggy Pop t.shirt hur ball som helst jue.
Och en  Max factor foundation inför hösten.

 Underbart vacker kopp med tillhörande the sil och en fin kopp att lägga silen i efter man duckit sitt mysiga favvo the ;).







 Sjyssta böcker    Liam boken har jag vart på jakt efter så ny äntligen :0)
Sen ett sött gossedjur till Madicko :0)


Måste kila min skjutsa kommer


Peace love and understanding.


Puss


Tjej kväll med chai latte ;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Var Iggy pop tröjan till dig eller barnen, cool vilket som..ps. Nu har jag tagit bilder på mitt halsband på min blogg..kram och ha en mysig kväll

Postat av: mini

mmmm nice to smell lovely. mini

2008-09-25 @ 21:06:36
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Petra

åh jag måste få låna din liam bok sen.kramis

2008-09-25 @ 22:27:25
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda : Den tröjan var till mig finns på hm :0)

kostar 198 :- hae andra balla snygga t.shirtar med :0)

Har kommenterat i din blogg.

Ha den finaste fredagen och njut helgen på er kram.





Mini : Hii hii ;)



Petra : Klart att du får hojtar till när jag läst klart den ;)

kram

2008-09-26 @ 10:38:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback