- Jag somnade med ett litet barn i min famn




- Oppsi råka somna på soffan med Bambi i  går :)
Måste vart det friska luften som gjorde oss så trötta :)

Hur härligt är det inte vara ute en hel dag ?
Underbart.

Maten vi åt vart smaskens :)
Hade en ricotta tomat vitlöks sås till pasten  som  var super :)


 Åker in till stan runt 12.00 jag ska på information ang drog och alkohol terapueft.
Sen blir det handla massa frukt, minst 2 påsar :)
 stooora.
 All frukt här försvinner förvånandsvärt snabbt  :)
Likaså dass´pappret ha ha ha ha ;)

Blir en stoor frukttalrik i kväll med färsk annanas physalis och massa annat gott :)

Fika på stan blir det oxå :)
Det hör till ;)


Peace and love .



Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt å höra att det finns fler än mig som e trött konstigt ja va helt slut igår måste bero på de fina vädret man e inte van hehe att vara ute så mkt kram o vilken spännande dag du ska på då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback