- Lista




1.VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?
* Färsk lax. Grekisk sallad spagetti köttfärsås, pasta sallader :)

2. NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL MED ATT DUKA AV?
* Är den hjälpsamma typenoch hjälper givetvis till  där detbehövs hjälp :)



3.VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?
* soffan med laptop bordet , köks bordet eller min data hörna .

4.KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?
* Never ever

5.VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?
* London



6.TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?
* 3an 5an discovery :)




 Ni som vill sno listan :)


Kommentarer
Postat av: HomeRiver

Såg att du också blivit utmanad av Ecolocobloggen. Nu har jag lagt ut mitt inlägg i Unisexutmaningen. Välkommen att läsa hur jag tänker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback