- Mela lis



-  Vilken härlig dag heöt perfekt :)

Starta agen med att åka till stan .
Gick till Åhlens köpte dessa :

 Äkta ull shepherd tofflor till Madicken. ( Köpte även hello kitty skorna jag visa i morse   )


Sen begav vi oss till kina lunch buffen :)
Så mycket gott att smaska i sig :)
Bambi smakade av allt och var nöjd :)

Sen en kaffe efter maten med lycko kaka :)

Sen spanade vi läget på några affärer innan Bambi följde med Pappa hem till farmor så mamma kunde vandra på stan själv en timme :).

  

Gick in på Åhlens igen och fann söta saker :) En mapp till Madicken att  ha alla sina teckningar i och ett sött ritblock :)
En matdosa med fina katter på smart sak för i är det en del som är avtagbar som man tex kan ha frukten sen macka eller vad man vill ha i andra facket :)

Kenny fick en bil mugg att ha till skolan . Bambi ekologiska trosor.

Rosa mjukis Madicken då hon fyller år.
Kenny ska få sista planet polaren som fattas i hans samling :)
Bambi fick 2 söta mjukisdjur :)

 Hamster fick en aktivites leksak en boll som man rullar i hihihiihihihi :) Dock ganska stor fanns ingen mindre där jag kollade så jag hoppas att dom snart ska ta in annars får jag beställa :)

 Ögonfransböjrae och eye make up  rengöring. Och en Soft vanilla doftljus.

 Madicken fick massa små mini figurer som hon älskar att leka med och Respons schampo :)




En av min favorit under dagens shopping :) Fin gammal burk som massa ikea ljus ska få bo i med spetsband runt til Madickens rum. Nordens flora bok med massa fina  blom bilder älska älska älska :)
ska hänga upp bilderna med fina gamla klädnypor :)
Kommer bli SÅ snyggt :)
En liten gammal korg :)



Ittala glas som jag ska ha ljus i :)

 


Adidas braller til Madicken med foder att ha nu i höst.Tuta baby plagg som vi ska ha som dock kläder :)
En gammal bokmärks bok  fylld med massa gamla bokmärks änglar :)
En emalj potta till Bambi att leka med :)




Nämen tittade vad jag hittade nästan hoppade av lycka då jag såg han PLUPP :)
snacka om RETRO .
Just dom böckerna älskar ju Bambi vilken lycka :)

  

Söta mjukisar till Bambi ( grisen valde hon själv hahahahha )

En talande pokemon till kenny :) Han vart så glass. ( Han kom nyss hem igen har vart ätit mjukglass med sin pappa )

Pokemon figur till kennys mobil och en söt smurf nyckelring :)



In på himmlen runt hörnet och sukta över alla fina ting kom hem med nya doftljus och massa waxkakor :)
Jag beroende nä vadå ?
Just nu har jag cherry blossom tänd doftar såååååå gott :) Im just in love :)




 Så underbara ting att det är sanslöst :)
Galet nöjd över min shopping :)


Sen begav vi oss handla mat på willys massa saker rusta.
Köpte en 2 nya Petshops spel ( som tamagothi ) till Madicken till hennes 6 års dag :)
snacka om att prinsessan kommer att bli galet nöjd :)



 / Love love love

Kommentarer
Postat av: mamma

sista bilden och den lilla nätkorgen var ju helt underbara fast det andra är ju bra det oxå hehehehe fast inte till mig då utan småbarn.....fast Plupp hade gärna fått flytta hem till mig

2009-08-25 @ 19:04:41
Postat av: Petra

Men vad snyggt du shoppat får alltid sån inspiration tofflorna e ju underbara vi ska införskaffa ett par hela fam :)kram

Postat av: lolla

hejsan

snacka om att det skulle vara kul att gå på stan och shoppa med dig....gud vad du handlar ROLIGA saker....hela tiden....massa små fina detaljer och fynd....

kram kram lolla

2009-08-25 @ 19:44:24
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad gör du med vaxkakorna, ska de användas i ljuslykta med kopp där man även kan ha olja/vatten? Har varit sugen att köpa sådana där kakor...

2009-08-26 @ 07:57:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj vad massa härlig shopping! Jag förstår inte hur du kan hitta så mycket fint, Jag hittar typ max tre saker när jag är ute :P

Sv: Oh, lyllos! På vårat hemmakväll finns dom inte och inte på statoil heller :S Man måste nog leta upp en sån där riktig godisaffär. Ha det bäst!

2009-08-26 @ 12:01:31
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback