- Jag kallar den en dos av NOSTALGI




-  Efter en våffel frunch har man en massa energi :)
Nypussade fönster och spegler här hemma :)
mmmm luktar gott :)
och ser rent och snyggt ut :).
Städningen fortsätter :).

Madicken är duktig fixxar på sitt rum och rengör till fågel med ny mat och vatten :)
Ger kaninerna sallad duktig flicka det där ibland ;).


 Gick upp gav henne  en trasa att damma med då jag fick syn på den här krabaten som bambi tryckte upp i ansiktet  på mig ;)
  Och vet ni vad den doftar verkligen kokos  som den har som bild där bak :)
NOSTALGI.
Minns ni gnuggisarna med dom olika frukt dofterna som man frenetiskt gnuggade sönde som liten ?
Eller den stora pennan med olika fäger och dofter ?
Som jag älskade min :).





Käääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback