- Pulk väder

Söt välkommen-skylt! Lantlig, shabby chic!


- Vi luftade våra kroppar ute genom att dra Bambi i pulkan i den sköna kylan som gjorde oss rosiga på kinderna:)
Han satt där bak och skratta om vart annat :)
Sen ville  hundarna ut och busa :)
sprang som  tokar efter en boll och  skällde i glädjetjut till varandra :).

shabby chic skylt till hemmet :) skulle vart snyggt och välkommna alla gäster :)
Just nu har vi en med fåglar på sen en shabby chic krans  med välkommen ordet och fina rosetter och hjärtan i trä :).



Fredag i morgon och jag har min nageltid som varje månad :)
Jessica lyx :)
sitte där och bli ompysslad :)
Kanske hinner med en  tur på stan och spanar in lite inredning mm.
Tror jag behöver lite nya doftljus :)
Så himmlen runt hörnet ska få sig ett besök av mig  :)



Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback