- Jasminblomma




- God dag världen :)
 Idag regna det tom i två minuter i morse.
 Idag  är det minsann ingen sol på himmlen.-
Utan grått och lite kallt mot det man är van vid ;)


 Kom nyss in med hundarna efter att ha vart ner till ån plockat in buketter med jasmin blommor som doftar så ljuvligt :)

 Idag ska vi   kolla in kikare :)
Vill ha en kikare  nämligen :)


 I går kväll / natten gick vi till kyrkan och stog och kollade ner mot bävern som alltid är framme vid den tiden :)
Mysigt sen gick vi en timme tills vi trodde Bambi skulle somna men inte .
Hon somna direkt i min famn då vi kom hem istället :)
sov i sin säng i  fyra timmar   vakna bara 2 kortisar i natt och sov till 10.30 :)

LPS, Little Pet Shop spel sen ska jag överraska kenny med ett likadant spel som Madicken fast han ska få en undelat då han kommer hem :)
En liten undelat som reser världen runt man ska mata klappa kamma mm med den :)
som ett litet mini husdjur :)


Efter tolv ska vi förbi syrran inne i stan hälsa på lämna lite kläder och jag ska få fyra mobiler bra deal :) hi hi hi hi :)
passar på att stanna kvar där ett tag så Bambi kan leka  med barnen och lilla kissimissen medans pappa tränar :)





 Ha en underbar fredag alla :)

Nu utfodra alla djuren igen och  klä om sig :)


Peace and love


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhh jag älskar de där små spelen de är ju så söta fasiken skulle själv vilja ha ett...är inte klok no no no vilken galning

kram och natt natt

lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback