- Kommer mitt hjärta fortsätta slå ?

Klicka f�r att st�nga bilden


- I morgon ska  jag in till stan en snabbis .
 Inga roliga shopping ärenden .

Ska möta Rogers mamma i hans lägenhet :(
Samma lägenhet dör han hittades död för nio dagar sen :(
Kommer kännas tungt och jobbigt.
Ska välja nåt ur lägenheten som ska representera han.
Som sen ska få leva i vårat hem och andas Roger ..
KOmmer jag våga röra nån av hans saker .
Kommer jag våga kolla i hans fotoalbum och minnas alla bilder tillsammans på oss barnen och alla minnen.
Kommer jag våga sitta kvar där och kolla ?
Kommer jag våga gå upp för alla trappor och mötas av nån annan som öppnar dörren till ditt hem ?
Kommer mitt hjärta fortsätta slå ?
Kommer jag kunna  gå ner för alla trappor sen kommer mina ben bära ?
Kommer jag våga gå in i ditt sovrum där dom hittade dig död ... kommer jag våga öppna mina ögon eller blunda hårt och önska att jag var nån annanstans ?



You are always gonna be unforgiven..


Love  you bro...  / Little sis

Kommentarer
Postat av: Lina 24 år (3 barnsmamma)

Skickar styrkekramar!!!

Postat av: vintageretroprinsessa

Lina : Tusen miljoners tack :)

2009-07-26 @ 20:01:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback