- Clean cotton



-  Ni har väl inte missat att yankee candle kommit ut med clean cotton doft påse ?
Doftar ljuvligare än ljuvligast :) kostar 59 pix på Himmlen runt hörnet sen köpte jag en annan cotton doftpåse :) som jag ska ha nere på pyssel bordet :)

Bambi fick en ny frukostbricka med massa päron på från Åhlens :)



Madicken fick en söt indian flicka :)



En ny tunika fick följa med hem och skinn skor till Bambi. Madicken fick ett sött öron diadem. hm



På röda k fick Bambi en fin klänning en liten fågel och en liten picknick korg ler.

   

Madicken fick en katt bur  , polly pocket  docka ( köpte likadan till nattis och en dinosarie sak til kevin i ag )
Sen fick hon en tunika rönisch träningsbralla och mimmi pigg linne :)

Kenny fick 5 par kallingar och 5 par sockar :)
Och pokemon figurer :)

  

Bambi fick nog dom ballaste snickarbrallerna :) Fin klänning och Bamse hood och tröja och en brun fleece tröja :)

  

Klänning vero moda fick följa med hem skön att  ha i sommar :)
Pikcnick filt at ha i bilen.
Ett gäng vita trosor en del organic cotton :)



 / Nu drar vi




Käääärlek



Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhh vilka fynd du gjort....gillade bambis skinnskor sååå söta de var och så är jag löjligt förtjust i polly dockor,fniss vilken knäppis jag är....

Ha nu en kanon helg

Massor av sommarkramar lolla

Postat av: Hanna

och jag som tycker att jag är shoppohilic! haha... ^^ jätte fina saker -som vanligt! ;o)



hoppas ni får en trevlig midsommar! kram H

2009-06-19 @ 08:51:24
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Tack . skinnskorna var ett riktigt fynd nätta och bra att ha då man ska ut och springa av sig utan att svettas :).

Ja dom där dockerna i söta dock en massa små delar man måste hålla koll på :)

Massa kramar.



Hanna :) Ha ha ha ja vi båda kanske är det ;)

ha en toppen kväll på er sötnosar :)

2009-06-20 @ 20:11:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback