- Du är en saga för god för att vara sann ...




-  Madicken är sååå här glad på kvällskvisten innan hon ska iväg och leka med sanna :)
Klänningen fick hon i dag av  " Låtsas " farmor :).
Mamma titta vad fiiin jag är :)


 En ny bädd till laleh vart i dag  inuti la jag en filt i röd vit randigt från Poalrn och pyret :)

 Marlemad och sylt burkar till köket.

 Glas skålar ( Fann en till med fötter till min dessert skål samling )

Den med silverfot  ska jag ha tyg jordgubbarjag köpt här : www.lollashus.blogg.se

 First aid låda till toan nere :)

 Madicken fick en Polarn och pyret tröja :)

 kenny fick en vit tröja med knappar och nya jeans.

 Sängen fick en ny kudde och Bambi nya skor ( Sen fick hon en docka för att hon var så duktig hos läkaren i dag )



Nya fina talrikar till köket :)  lantligt och sött :)



Hundarna fick nya vattenskålar på ställningar och nya kammar ( Bambi var snabb att roffa åt sig dom )

 Dock trosor med lilla hawati eller  vad han hette nu igen ;)



 En stoooor vatten melon 2 askar fineröda jordgubbar bananer sharon frukter passions frukter blir mitt kvälls fika :)


 / Kärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

åhhh gud vad fina tallrikarna var,vart hittade du dom....så lantligt fina

du är världsbäst att nosa reda på läckra saker du vännen

kram kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Röda k :) Där hittar man det mesta där jag bor :)

Dom kallar mig fyndaren hihiihihih :)

2009-06-02 @ 09:14:58
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad mycket underbart du fyndat!!! Blir alltid sjuk när jag tittar in hos dig av sug efter "måste ha saker" ;-) Jo, bilder på det jag shoppat kommer allteftersom när tid finns :-) Älskar mitt retroförkläde, går i det jämt så nu är det bästa fyndet för tillfället, men det blev lite lantligt och zink med... STor kram vännen!

2009-06-02 @ 10:30:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: mamma

goa söta madicken en riktigt liten sommarbrud....

2009-06-02 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback