- Allt lidande är snart slut




 - För ett tag sen knackade det på dörren på   kvälls kvisten,
Skulle precis  gå upp med Bambi och duscha samtidigt som jag pratade i telefon  med Mamma , var bara att   säga åt henne att jag ringer upp.
Öppnar dörren .
Utan för står 2 människor en man i 50 års åldern en tjej i ca 25 års åldern.
Bleka och konstiga .. tänkte vilka e nu detta ?
 jag ba ursäkta sitter lite upptagen i ett jobb möte ( samtidigt som jag höll i telefonen  med andra handen  )
Såg direkt att detvar JEHOVAS VITTNEN, deras uppsyn kan man bara inte se fel på.,

han stack åt mig denna folder och sa att han skulle återkomma,
In my ass tänkte jag att ni ska återkomma.

är man så djäkla desperat i sin tro att man måste ge sig ut på vandringar och tvinga sig in i folks hem ?
stackars satar säger jag bara ,
 Hade det vart så att jag velat gå med i deras sk sekt hade jag själv sökt upp dom.


 sick sick sick,


 Hej då Jehovas säger mamma Jessica 

-

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller med dig vill man söka upp sekter el vad det nu är så gör man det själv,hatar när de kommer o ska kasta på en en massa skit information kram

Postat av: engelsson

du kom ändå lindrigt undan..efter mina föräldrars skilsmässa började de ränna hos morsan..jag var bara tolv o fick mota dem i dörren för morsan vara bara ledsen..de var så sabla fräcka att de satte foten i dörrspringan..men då smällde jag igen dörren o de fick halta hem

2009-06-08 @ 13:54:03
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Gå ochknacka dörr vilka djävla dumheter ;)



Engelsson : Puuhhh då hade jag turen denna gång.

hatar dessa sektar som tvingar på sig folk ... ussh

2009-06-10 @ 09:09:26
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback