- Kvällens matval




- Åkte in till stan och handla färsk fisk :)
 Finns inget godare :)
Älskar Lax.


Grekisk färsk lax med oliver fetaost röra i .
Bröd med oliver.
Fetaost sallad
Potatis med smör till
Kiwi och drack cola till.


Tända ljus  och min älskade familj runt om bordet.


Madicken  är uppe på sitt rum och ligger nerbäddad kollar pingu dricker ekologisk päron saft och äter jordnötsringar :)
Hon kom nyss ner för en omgång till i skålen av jordnötsringar :)


Vilket härligt liv man lever :)
Tror inte man kan få det bättre :)

 sitter njuter av min snus och tystnaden :)

Bambi sitter myser med katterna :)



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Mums vad det såg gott ut, jag älskar också lax, speciellt nu när jag inte bara behöver dricka soppa...men jag undrar:har du i något mer än fetaost och oliver?

Kram Linda

Postat av: vintageretroprinsessa

Linda : Ja det var riktigt gott oxå :))))

Färsk lax e nog det bästa som finns eller röding och öring :) Vi köper dom så :) det är en creamfracie fetaost röra med olivet hur god som helst kallas grekisk lax :))))

2009-03-15 @ 16:40:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback