- Blås på mig oxå säger Malte , men blås då



- Puh hot hot hot tyckte Malte i bilen så direkt när vi kom hem ville han packa upp Madickens leksak :)
En Hello kitty fläkt som han genast börja att använda :)


  

Massa go korvar och chips följde med hem :) Sen polagrisar remmar med hubba bubba smal sur annanas bla och Hello kitty fläkten Madicken ochlittle pet shop klubbor och en ask med tuggumi sticks :)
Och ett rosa Barbie ägg fick Madicken :)


 Hade turen att träffa på kenny där som var med sin papap stolt över att ha fått magnus samuelsson autograf ;)
Själv hann vi ej med att fota hann då han skulle sticka i väg till motor showen vara delaktig.

Snacka om varm människa , skrattade då han pratade om sit tliv inför alla, erklien en helylle  man
med alla hästar i stallet.
Se hade han macken att skratta och mig och grimasera ;)





Magnus står och spexar på scenen med 4 motorsågar som väger 14 kg vardera  i 60 sekunder vilken man.
Sen bände han stål och pratade direkt ur  hjärtat om hans vackra fru om hans barn sånt som man beörs av -
han är ju inte bara en kille med 150 kg muskler utan han  är en människa med ett stort varmt hjärta.





Malte han har dunat in i min tjocksocka kanske för natten tom ?
Trött super hjälte.


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Den fläkten skulle jag vilja ha i handväskan i sommar....

Har en liten fråga, är det ok om jag skriver ut några av dina roliga bilder på Malte och gör ett kollage av??? Skulle vilja ha en tavla i mitt pysselrum.

Och du ...vilken härlig dag ni verkar haft det

Kramar i massor lolla

Postat av: Görel

Jag tycker den där Malte verkar vara något av en klängranka;)

Kram

2009-05-21 @ 21:35:29
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Hii hii skulle vara sött att dra fram när värmen tränger sig på :)



Ang bilderna på malte är detbara att sno på :)

Här är vi inte snåla :)

En Malte tavla sweeet :)





Massa kramar







Görel : han är ju ny adopterad ;)

2009-05-21 @ 22:07:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi ser att du tar hand om Malte väl. Här hemma har vi fullt upp med kossan kajsa och gurra giraff ler Lolla är verkligen duktig!!! Brukar slinka in i din blogg och ladda kärlek och energi med jämna mellanrum... ska bli bätte att lämna spår efter mig när jag tassar runt... Trevlig kväll!

2009-05-21 @ 22:23:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback