- Home sweet home

Tamagotchi Corner Shop 2 DS NDS Nytt aldrig använt



- Honey im home typ :)
vart en hel dag skulle man kunna säga :)
tar ju ett tag att hinna med alla saker :)

Nya fina naglar som alltid fick jag med :)
Lika nöjd som alltid :)


Köpte ett nytt ds spel som jag ska lira sönder  he he he :)


Lillan sover sen middag somna i bilen på väg hem :)

Kenny är med papi.

Så jag och brudarna har tjej kväll, då pappan lirar tv spel hos en polare.


Imorgon drar vi tidigt in till stan för att gå på örnexpo och kolla in bla magnus samuelsson mm :)
Kan bli kul hoppas på fin väder :)



Var även på granngården köpte 10 kg säck med kanin foder och en säck hö och massa hund snarra till mina små hjärtan :)

Nån loppis hann vi ej med / glömde bort :)
så kan det gå när inte haspen e på :)
Så den får jag kika i på  fredag kanske :) ska ha stora ganla trålåder att plantera i  hade jag tänkt.

Plantjorden var helt slut på affären där vi bor så jag ska kolla om nåt har öppet i stan i morgon :)
Måste ju plantera :)




 Kääärlek mamma Jessica

Ps hann med lite fynd i dag som jag visar senare :)


Nu gosa sönder hundarna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser framemot fynden... as allways :)

Postat av: vintageretroprinsessa

Lina seto :) Jag håller på med ett litet inlägg nu :)



Massa kramar

2009-05-20 @ 20:52:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback