- Ibland är det dom små sakerna som räknas



-    Att kenny är mån om sina syskon märktes väl av i går.
 Det var viktigt att dom oxå skulle få nåt då han hade fått en massa saker.

Så denna lilla Telletubbies vart det till Bambi vald av kenny :)



 Till både Bambi och Madicken vart det ett litet köks paket :)
Bambi högg direkt in på majskolven ;)


  

 Sen hittade  vi 2 fina kjolar till Madicken den i jeans med tingeling hade hon på sig i dag :)
Sen en fin tunika klänning .

Reebok bad top till Madicken,

Ballt linne till kenny som hans ka ha över tsirt i sommar. Och en  goretex tunn jacka  till Madicken  att ha till  hösten.



 PÅ second hand fann vi  dessa vackra klänningar till Madicken Den störtsa / längsta är från indiska och den kanske det tom blir på dagis avslutningen :)

 Sen en vit kjol med spets som ser lite gammeldags ut :) Passar Madicken bra :)

 

 Jag slog pås tort och köpte två par jeans bik bok.
Dom mörka e ap snygga och utsvängda me lajki :)

Sen en grå rosa Puma tränings tröja .

 Jag har  gullat med mannen sp det blir nog stan i dag :)
ska ringa himmlen runt hörnet och kolla om griffeltagsen finns kvar :)

Då blir det köp Lolla :)
Räcker tre ?

Massa kramar alla  fina människor där ute .

 / Leende

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja kaninen finns på Dollar sTore, ligger där och ropar - TA HEM MIG!!! Och vem kan motstå det?! ler Med kläder och allt för ynka 50 kr. Helt gudomlig är den :-) Massor av kramar och kärlek tebax!

Postat av: Therese - Lurans blogg

Nej tyvärr, jag har också rätt många mil till närmsta, vi åker dit typ någon gång varannar/tredje månad. Men har jag någon kompis som åker beställer jag till dig + att jag skulle behöva några andra saker... Men lovar att fösöka fixa en lisa till dig om jag tar mig iväg!

2009-05-28 @ 13:43:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emily

åh så fina saker!



Ja haha; 40213540.jpg" rel="nofollow">http://emslo.blogg.se/images/2009/getattachment-aspx40213540.jpg



Fick inte in bilden, blev lite stuligt :P



kramar

2009-05-28 @ 14:47:04
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Petra

snyggt du shoppat som vanligt:)kram

2009-05-28 @ 17:46:21
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Therese : Aha ni har oxå en bit i från :)

Ja är det inte typiskt :)

Ja ska ni dit och den finns kvar vill jag ha en Lisa fnissar :)

Om jag ej hunnit få tag i den innan :)

Är lite svag för söta ting som du kanske märkt hihihii :)



Emily : Thannx tyvärr funkar ej länken :;S





Petra : Tack vännen :)

2009-05-28 @ 20:37:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Men en sån plättlagg har jag oxå ärvd eft min mor som hon lekte med som barn men sen har jag oxå en liten gryta och ett våffeljärn i samma serie hehe

2009-05-29 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback