- Mama listar favoriter från Polarn och pyret

KLÄNNING BARNBIKINI BARN


- Mama listar lite favoriter i från Polarn pch pyret och dessa föll mig i smaken.
Klänningen i dova gröna färger är mjuk och skön :)
har vart klämt på den.

Bikinin är riktigt klassisk och snygg och skulle passa Madicken snyggt nu i sommar till alla bad :)


http://www.polarnopyret.se/


LÅNGKALSONGER BARN


Dessa önskar jag till Madicken till hösten :)
Hon har dom i turkost / vitt och marinblått / vitt är är riktiga mys favoriter och riktigt snygga :)
Men det bästa av allt är att  dom är ekologiska :)

TRÖJA BARN

Och med eco tröjan till blir  outfiten complete !!!


Gosig kanin från POP!


Sen har vi Bambis nya Polarn pch pyret kanin att gosa  mysa och somna med :)
kanske blir en favorit vän får vi hoppas :)


Peace

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

polarn och pyret har mycket bra kläder,härlig kvalitet

Har nu blandat ihop min musli, gud vad kul det var... väntar nu med spänning på hemkomsten och en låååång härlig frukost

Tusen tack igen.....

kram lolla

Postat av: Anonym

Den klänningen har jag fått till Nova, hon fick även en solhatt i samma mönster. Kanske inget jag har på henne samtidigt men snyggt var för sig :) De randiga tightsen är en favorit här hemma med, mjuka och fina! Kramkram

2009-05-13 @ 14:45:46
Postat av: Kristin

Det var jag där uppe :)

2009-05-13 @ 14:46:16
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback