- When i see you smile the heaven opens up all the time




-  Sovmorgons dag i dag kan vi säga :)
9.30 slog den lilla  upp sina klarblå ögon och log mot oss och kramade och pussades i flera minuter :)
Underbart att vakna till.
Madicken klev upp 9.15 och satte sig och  åt frukost till barn tv :)
Polarbröd med ost ägg gurka  drack mjölk och åt mini tomater och uppskuren melon :)

Idag ska hon få åka till örnexpo med sin pappa , hoppa i hoppborgar och en och annan karamell slinker ner om jag känner Madicken rätt :)

 Jag ska få äran att åka till stan på uppdrag :)
 ska leta en gammal sockertång och köpa en sak jag glömde i går :)
Skjortan till kenny ska jag kolla om den finn i rätt storlek , för den kommer bli så fin på han :)
sen kan man ju tuffa till  den genom att ha den uppvikt vid ärmarna och kragen upp slarvigt knäppt och stora jeans baggy shorts till skolavslutningen :)
han tycker om den lite tuffare stylen :)

 Sol imorse med riktigt ruggiga mörka moln har klätt om himmlen i ett nafs.

 Efter stan ska honey boney på tv spel lir hos Murat .
Så då blir jag ensamen med brudarna :)
Tänkte ha lite pyssel för oss :)
Sen ska kaninen och marsvinet få vara ute och leka  i vardagsrummet :)
kammning och klo klippning :)


 


 Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback