- ♥ It works





- Men grattis Ove .
 det funkar pynta in bilder i inläggen wiiihooo.
 Grattis sverige.


 Torsdag kväll.
Lillan mår bra eftersprutan.
Väldigt kramig och busig och pussig. ( som vanligt med andra ord )


Fredag i morgon och några saker står på agendan.

Hämta mina nya brillor.
Fixxa mina naglar. Yeeees ren lyx det där :D


sen skajag lämna 2 påsar med kläder en till varje syster till deras kids.
skönt att ha rensat ut ;)


 Nu ska jag ta en uppfriskande promenad med dogsen peace and love .






Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vil också fixa naglarna!! : )



Har du förresten fått vinsthalsbandet från Gizmolinas ännu?



ha en bra kväll!

Postat av: ♥ vintageretroprinsessa ♥



Josefine : Hii Hiii .

Nope inte ännu det skickas nog från Norge :D



ha en toppen fredag kram ska inochkika hos dig nu ;)

2009-09-11 @ 08:40:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback