- Jag hänger mina polkagris käppar och beundrar det vackra



- En ny skål vart det i går med ;)
Tror jag har fyra såna här gamla vackra karra slålar som man kan ha vad man vill i  :)
Just nu är det polkagris käppar som huserar :)


  

 Vaxduk till köksbordet till våren .
Rånarluva kenny födelsedags present.
Ull tröja Bambi .




 I vildingarnas land till Nintendo ds kennys Present .
Ny almenacka till mig.


  

 Flanell skjorta Bambi Julklapp. Ylle sockar kenny och raggisar kenny julklapp.

Polarn och pyret panband Madicken julklapp.

Warp tisha och Shephers tofflor kenny Julklapp.
Varma snowboard handskar kenny julklapp.



 Bambi fick en G-fore Hamster i går då vi var på leklust köpte julklappar :)
Köpte en till Madicken med som slogs in direkt ;).


  

 Skötväska , bra att ha i bilen .

Bok med fina bilder, liten tomte kanel doftljus  sockar me.

Päls stövlar Bambi att ha nästa år .






 Dammsugat skurat tvättat tre tvättar Renbäddat Madickens säng  vart upp på vinden plockat ner jul saker satt upp nya lampor gjort fint senare hoppar jag in i duschen .
Innan jag ska vara barnvakt en timme :).






Kommentarer
Postat av: Erika

fin shopping som vanligt :)



ska du på rcm på nolaskolan imorgon? leksaker denna gång :)



Kram<3

Postat av: Sanna

Oj det var inte lite fint och skoj ni hade köpt på er! =)



SV: Ja ögongodis utav detta slag får man aldrig nog utav tror jag.. =)



Ha en toppenhelg!

Kraaaaam

Sanna

2010-12-03 @ 20:52:10
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Erika : Tack :)

Nope bojkotta Rcm :)



Sanna :) Tack . Ha en kanon dag kika snart in till dig :)

2010-12-08 @ 09:06:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback