- Mitt fina indiska badrums skåp



- Satte genast upp det dagen efter då jag kom hem med det :)
Röda k is the shit :)

Ovanpå skåpet fick en vit tulpan stoltsera i en liten pressglass vas.
En tavla från indiska ( röda k ) Och en Buddha Röda k .
En ekologisk mango tvål.

 

 Nöjd är bara förnamnet .




 I går fick Bambi denna söta lilla bok med fina bilder .





 Dgens godaste får bli denna goda fruktsallad som vi ska mumsa i oss nu inan vi fortsätter med allt vi håller på med :)
Njut dagen.

Här hemma snöar det för fullt.
Inne har vi tänd doftljus och myser till musik och fixxar och donar :)

Inväntar fortfarande Telia :)

Kärlek the place to be

Kommentarer
Postat av: mini

och nu blev jag galet sugen på fruktsallad.

Postat av: mia

Mysigt och jag inspireras av dig, man får helt enkelt mysa in sig när det stormar ute.

2010-02-03 @ 15:25:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback