- Cold as ice



- Du kan kalla mig vad du vill du kan kalla mig frusen :)
shit galet kallt ute .
Bara man sticker ut nosen har den blivit frost skadad jue.
Blir en inne dag i dag minsann .
Pyssel och bak.

Låg sjuk hela dagen i går i migrän anfall och trodde jag skulle spy upp mina inälvor där ett tag.
men jag överlevde.

Madicken spenderade dagen på badhuset med sin pappa och faster hela dagen. ( i går )

I morgon börjar skolarna för kidsen efter 3 veckors lov.

Bambi springer runt och busar och säger sitt namn Bambi ca 100 ggr per dag sötnöten.

Sängarna är renbäddade en tvätt ligger i maskinen ch blir ren.
Barnen har städat rummen .
bara att fortsätta i samma anda och tända massa ljus i kylan :).


 / PEACE and LOVE



Kommentarer
Postat av: elle

Ha en mysig innedag jessica! Kram!

Postat av: sweetmama

Tända ljus och mys inne blir det här med idag. Ut tänker jag bara gå om jag absolut måste....brrrr !

2010-01-06 @ 12:38:35
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: lolla

halloj

ja nog fasiken är det kallt vi har -26 grader.brrr.

men mysigt inne med eldning och ljus och tofflor och virkning..i morgon börjar jag jobba igen,lite sådär känns det...

värmande kramar lolla

2010-01-06 @ 13:24:16
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback