- In a window





- Lite bilder jag knöppte i dag då vi stog och kolal på bro bygget uppe från hallfönstret uppe :)
Passade då på att knäppa lite bilden från fönstret vi har där :)


 





Och en bild på kistan som är direkt då man kommer upp från trappen :)
Där brukar vi tända massa ljus :)

Haft en kanon dag med date med vänner.

Mumsat go mat :)

Madicken har vart på klassfest och var utklädd till prinsessa :)
Hon kom hem så lycklig och glad :)

 Kallt ute men varmt inne av tända ljus skratt och kärlek .

I kväll blir det massage för min del that i love :)


I morgon har jagoch Madicken date med världens bästa Zandra min finaste vän :)


PeaCe

Kommentarer
Postat av: Erika- mamma till två små

Älskar sånadär ljuslyktor :-)



Missa inte chansen att vinna en fin canvastavla jag nyligen lagt upp!



http://onechicmama.blogg.se/2010/november/sumppix.html#comment

2010-11-19 @ 22:55:32
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback