- Bit me blonde





- Kanon väder med strålande sol och frost vaknar man till nu på morgon kvisten :)
sweet .

 Rasta hundarna länge i morse och dom njöt likaså Bambi .
Sen åkte vi till stan med Zandra och Johnny och Nellie och min lilla Bambi .
Luncha thia buffe och sushi på  nya placet assså gaaaaaaalet sweet .

Handla massa till hällakaks baket på torsdag sen blir det pizza :) i vedeldad ung fasiken inte mycket  som slår det :)

Har bokat en klipptid på lördag  med ;)
 så fucking nice :)





 På alladin vart det rökelser kol till vatten pipan och äppeltobak till vattenpipan :)
ska röka i kväll *längtar * soooo chill :)


  

 Really squin jeans så förbannat sköna . Bite me blonde läppglans och ansiktsmask med fudge.

Ekorre halsband till Madicken . Klänning Dora trosor Bambi oh toffsar och undies me :)




Vacker ljuslykta indiska :)


  

 Fint rivjärn att ha som ljuslykta . Bok me . Glas med moe / simpsson kenny. Fin hängare .

Gardiner Bambi / Madicken , Kläder Bambi :)


  

 softshell jacka kenny . Örngott Bambi och iron man . Nya stövlar :)


   

windstopper jacker kidsen . Everest vantar och 2 buffar kenny. Skjorta Madicken .




Bambi köpte denna mjukisgroda och en body till hennes docka :).


 Kläder Madicken .

 Sen vart det lite rosa bandet prylar ;) Bla 5 förpackningar dass papper :)


Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hallojsan

mys pys och visst är hösten härlig!!!!

kalas shopping som vanligt.

fasiken jag måste få igång min vattenpipa känner jag.

kramkram lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback