- Bondens marknad och fairtrade




- Var ju bondens marknad i dag inne si stan som jag kikade på :)
 samt lite loppisar mitt på stan :)
 strosa runt i en och en halv timme helt själv :)
 Inte ofta man gör det :).

Köte den här vackra papperskorgen med vackra änglar :).


  

Myss och serholt gris. Tränings byxa till mig . Gardinkappa med spets .





Vackraste kryddburkarna :) I dag ska jag ha mitt egna kantarell salt iallafall i ena :)


  

Marsvinshus . Glas pippi . Rejemyra ljuslykta och en snygg ittala figur  . Polarn och pyret eco mössa Bambi ,
skärp kenny.








Böcker kidsen .


 

Kläder Madicken att ha sen älskar ECO tröjan :)
Fina serholt gardiner med kappa dom ska genast upp i sovrummet tror jag :)
eller kanske köket :)



 
Fick fin besök av Enya och mamma i dag med :) Mamma hade med sig en påse med hennes egenodlade sallad ;)
sweet :)
Bakade kladdkaka och bjöd på :)


Nu äta go middag :)


 Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fågeln är en Plutoprodukt å bör finnas överallt där de säljer plutoprodukter, men kan vara utgående då den var rejält nedsatt med 70%. Kram!

Postat av: vintageretroprinsessa

Åhh tack ska spana efter den :)

2010-09-04 @ 20:20:40
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, tack detsamma! Du fyndade ju galet mycket fint. Älskar kryddburkarna. Själv vart jag besviken, inte mycket till loppis alls tyvärr :(

2010-09-05 @ 14:31:45
URL: http://theotott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback