- Speciall gifts *




- Ha hållt på pysslat i en timme  med Bambi :)
 slagit in paket mm :)

Tillverkade detta kort till min låtsaspappa som hade födelsedag den 15 september.
Ett par tofflor blir presenten :)





Det här kortet ska Bambis nya kusin få som föddes den 12 september :)
ska träffa go skiten i morgon och snusa baby :)


 

På baksidan skrev jag en låttext :)
Presenten blir ett par converse Ludvigs första :).

Sen har jag tvättat en påse med kläder som Bambi  hade som liten som Ludvig ska få :)
Åhhhh nu längtar vi här hemma :).



Rengjort till vandrande pinnarna .
Upptäckte att två babysar var borta :S
Hittade dock en på kennys nattuksbord där han mumsapå ett äppelskrutt :)


Nu lyssna musik plocka bland Bambis  leksaker :)


Käääärlek kärlek mina vänner .

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

hi hi har ni en pinne på rymmen då? Hoppas den tillrätta :-) Jättefina kort/paket ni pysslat ihop! Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback